top of page
Search

Seminārs: Galamērķa mārketings un tēla veidošana


16.06.21. notika biedrības “Mežinieku apkaimes attīstībai” seminārs, kuru vadīja sociālās un kultūras atropoloģijas pētnieks, eksperts tūrisma nozares attīstībā Edgaru Ražinski. Pasākums notika, lai atvērtā diskusijā apspriestu gan esošo situāciju, gan vēstures liecības Mežinieku apkaimē, lai paplašinātu redzesloku apkaimes tēla/pozicionējuma veidošanas izpratnē, lai saskatītu potenciālu, ko piedāvā dzīvošana un saimniekošana pierīgā, un saprastu kā izmantot apkaimes priekšrocības un atšķirības kopienas tēla izveidē, plašākas sabiedrības uzmanības piesaistē.


Semināra gaitā darba grupās tika veidota vīzija par to, kādu semināra dalībnieki vēlas redzēt Mežinieku apkaimi pēc pieciem gadiem.

Tika apskatīti tādi jēdzieni kā Kultūras un dabas tūrisms, Kultūras mantojuma medības, Lepnums un Lepnība un to nozīme kopienas tēla veidošanā.

Pasniedzējs savā prezentācijā minēja vairākus formātus, kā neparastā un aizraujošā veidā uzrunāt sabiedrību, lai piesaistītu gan potenciālos kopienas aktīvistus/atbalstītājus, gan plašākas sabiedrības uzmanību.












0 comments
bottom of page